Podmienky - junior camp
Všeobecné obchodné podmienky účasti na tanečnom tábore
Vyplnením registrácie súhlasíte s týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami účasti na tanečnom tábore
(ďalej len podmienky účasti):
1. Organizátor - organizátorom Denného tanečného tábora Siluet (ďalej len tábor) je občianske združenie Tanečná skupina Siluet Bratislava,, IČO: 50055500 ďalej len organizátor).
2. Objednávateľ - objednávateľom sa rozumie rodič/zákonný zástupca dieťaťa.
3. Dieťa - je priamy účastník tábora. Tábor je určený deťom vo veku 10-13 rokov.
4. Registrácia - v prípade záujmu o tábor je potrebné vyplniť online registráciu. Odoslaním registrácie objednávateľ súhlasí s týmito podmienkami účasti a zaväzuje sa ich dodržiavať.
5. Záväzné prihlásenie - po obdržaní pokynov k platbe je potrebné vykonať úhradu za tábor najneskôr do 15 dní, resp. do dátumu splatnosti uvedenom na faktúre. Po pripísaní sumy na účet organizátora má dieťa v tábore miesto záväzne rezervované. V prípade neuhradenia ceny v určenej lehote rezervácia zaniká a miesto bude uvoľnené ďalším záujemcom.
6. Turnus - tábor sa koná v týždenných turnusoch (pondelok - piatok). Objednávateľ prihlasuje dieťa na celý týždeň vybraného turnusu. V prípade, že sa dieťa z akýchkoľvek dôvodov niektorého dňa nezúčastní, nevzniká mu nárok na vrátenie ceny za vymeškané dni.
7. Miesto konania - Lehnice (Villa Rose)
8. Program tábora - pozostáva z tanečných, gymnastických tréningov, animačných programov. Podrobný program tábora bude zaslaný všetkým účastníkom týždeň vopred.
9. Cena za tábor:
330,00 € / tanečný a animačný program, strava 5 x denne (osobitná strava v prípade viacerých intolerancií)
10. Strava a pitný režim - organizátor sa zaväzuje zabezpečiť deťom celodennú stravu (raňajky,desiata, obed, olovrant,večera ) a nápoje(voda, čaj) počas celého tábora. Objednávateľ má možnosť vybrať pre dieťa stravu z týchto dostupných možností: normálna, bezlepková, bezlaktózová. Za bezlepkovú a bezlaktózovú stravu je k cene za tábor pripočítaný príplatok +2 eur na deň. V prípade iných potravinových obmedzení alebo požiadaviek mimo ponúkaných možností je potrebné deťom pribaliť vlastnú stravu, ktorú si dieťa prinesie denne so sebou.
11. Povinné doklady - objednávateľ je povinný pred nástupom dieťaťa do tábora priniesť:Kópiu preukazu poistenca
12. Zdravotné a iné obmedzenia dieťaťa - objednávateľ je povinný písomne informovať organizátora o všetkých zdravotných obmedzeniach dieťaťa, ochoreniach, alergiách a užívaných liekoch. Organizátor nezodpovedá za škodu na zdraví ani inú vzniknutú škodu v prípade, ak objednávateľ neposkytol organizátorovi všetky relevantné informácie týkajúce sa dieťaťa, jeho zdravotného stavu, fyzických a psychických obmedzení, alergií, užívaných liekoch alebo iných limitoch dieťaťa. Lieky sa v tábore deťom nepodávajú.
13. Zrušenie účasti objednávateľom - objednávateľ je oprávnený aj bez udania dôvodu písomne zrušiť účasť dieťaťa v tábore - najneskôr jeden deň pred dňom stanoveným ako začiatok turnusu a to zaplatením odstupného (storna), vo výške:
vo výške 20 % z ceny tábora v prípade, ak k zrušeniu účasti došlo v lehote viac ako 30 dní pred nástupom na tanečný tábor,
vo výške 50 % z ceny tábora v prípade, ak k zrušeniu účasti došlo v lehote 7 - 14 dni pred nástupom na tanečný tábor,
vo výške 100 % z ceny tábora v prípade, ak k zrušeniu účasti došlo v lehote menej ako 7 dni pred dnom nástupu na tanečný tábor.
17. Neúčasť zo zdravotných dôvodov - organizátor sa zaväzuje vrátiť objednávateľovi 80% ceny za tanečný tábor v prípade, ak objednávateľ predloží lekársku správu o zdravotnom stave dieťaťa, ktorá neumožňuje jeho nástup do tanečného tábora zo zdravotných dôvodov.
Tieto všeobecné podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 9.3.2023.